poniedziałek, 1 sierpnia 2011

czarne rurki + marynarka nude

Dziś kolejny raz odwiedziłam moją przyjaciółkę N.  Już dzień przed zaplanowałyśmy , że wybierzemy się do Malty na lody oraz spacer po parku. Tak też zrobiłyśmy.  Na początku pogoda nie zachęcała , lecz po chwili słońce do nas zawitało. Poszłyśmy do Mc Donald's  i kupiłyśmy lody i cheeseburgery. Potem odwiedziłyśmy park i zrobiłyśmy kilka zdjęć. Jak już wspominałam na początku , nie było ładnej pogody gdy wstałam, dlatego ubrałam marynarkę ,czarne rurki (ostatni haul) oraz żółtą,luźną koszulę (ostatni haul). 
Było mi wygodnie i ciepło , a gdy zrobiło się gorąco po prostu ściągnęłam marynarkę . 


Życzę wszystkim miłego dnia !








11 komentarzy:

  1. super masz ten szal ! nie widziałam go wcześniej - skąd go masz??? :D

    koszulka super ale te dżinsy są mega !
    teraz to jest mój must have na jesień :D
    a raczej na sierpień ale teraz to w sumie jedno i to samo ;D
    ;*
    czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyczne czarne rurki są niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna marynarka:) szkoda, że tak słabo ją widać:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look ;) a marynarkę masz prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja :) + obserwuje i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie! Zostałaś nominowana w zabawie "The Make Up Blogger Award". Szczegóły w najnowszym poście!

    Pozdrawiam,
    http://forexamplefashion.blogspot.com/2011/08/mae-ogarnianie-d.html

    OdpowiedzUsuń