sobota, 23 lipca 2011

Roczek

Na dzisiejszą okazję postanowiłam ubrac jasno różowe spodnie wraz z bardzo luźną bluzką . Do zestawu dodałam botki na wysokim obcasie oraz 2 pierścionki wraz z bransoletką .Impreza była udana , a jedzenie jak zawsze było pyszne. Postanowiłam zrobić z siostrą parę zdjęć, dlatego , że blog zawsze mnie do tego mobilizuje ... gdziekolwiek jestem chcę porobić zdjęcia by móc je tutaj dodać . :)  Jutro wraz z rodzicami wybieram się do Zoo dlatego też mam nadzieję ,że uda mi się wykonać dla Was kilka fotografii .


spodnie - Amisu
biała bluzka - H&M
luźna kremowa bluzka - H&M 
buty - internet

pierścionek z różowym kamieniem (większy) - Orsay
pierścionek z kokardką (mniejszy) - Claire's
bransoletka - od babci



( na zdjęciu z dłońmi moja to ta z różowym lakierem :pp ) 

 










5 komentarzy:

  1. podobnie jak Twoja siostra masz bardzo piękne włosy!!

    Nominowałam Twój blog w zabawie One Lovely Blog Award :)
    szczegóły u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love those pink and yellow nails!! :)


    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń