wtorek, 26 lipca 2011

Granatowe szorty + zwykła koszulka

Jestem mega szczęśliwa , ponieważ pogoda dopisuje. Z tego powodu ubrałam szorty , koszulkę oraz sandałki.
Jest bardzo ciepło , a słońce świeci przez cały czas. :)  Nie mam dziś nic specjalnego do roboty, dlatego wybrałam się na zdjęcia. Jest ich mało, ale nagrałam filmik. Może go dodam . Zostałam nominowana do "One Lovely Blog Award" dlatego niedługo pojawi się nowy post. Nie wiem co się dzieję , ale przez kilka nocy już nie śpię . Nie mogę zasnąć , a kiedy mi się to uda to nagle się wybudzam... może to przez te zmiany pogody.
Jak narazie kończę i życzę Wam wszystkim miłego dnia. Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga !








12 komentarzy:

  1. Całość ładnie wygląda ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka podobna do siostry jesteś o kurczę ;)
    i masz tak samo piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką Ty masz figurę, dziewczyno! <3 I piękne, zdrowe włosy :) Dziękuję za wizytę u mnie, na pewno będę odwiedzała :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie: karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety pogoda mało dopisuje... zachmurzenie... ale na szczęście nie pada ;)
    bardzo ładnie wygladasz i masz super buciki :)
    Pozdrawiam Serdecznie i zaczynam obserwować ;) zapraszam również do obserwowania u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie z pogodą tak o ;) Ładne masz spodenki i buty ;)
    Też dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery o których pisałam na moim blogu - te z Rubens - Kosmetyki i te drugie - safari nail polish na moich paznokciach utrzymują się 5-7 dni bez prpblemu, dopiero później zaczynają odpryskiwać także jeśli o nie chodzi jestem bardzo zadowolona, a w tym wypadku cena nie wskazuje na złą jakość produktu :) także jak najbardziej polecam :)

    karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie;)Ciekawe butki:*
    -----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem Ci, że bardzo zazdroszczę pogody, mam nadzieję, że i u mnie będzie lepiej ;)kiedy patrze na Twój kolor włosów to zaczynam żałować,że farbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie pogoda jest okropna ;<

    ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosty i wygodny zestaw :)
    Śliczne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta stylizacja, ale bardzo mi się podoba ;))
    Obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń